Skip to content
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szymon Szczęśniak | JSON

CodeTwo | HRejterzy

Szymon jest CEO jeleniogórskiej firmy programistycznej CodeTwo, której produkty na platformy Microsoft 365 i Exchange są używane przez ponad 110k firm na całym świecie. Na co dzień zaangażowany jest w najważniejsze procesy firmy. Nadzoruje m.in. wszystkie etapy tworzenia oprogramowania, działania marketingowe, obszar obsługi klienta, a także tematy związane z bezpieczeństwem informacji. Z jego inicjatywy w 2017 powstał kanał YouTube o nazwie „HRejterzy”, który uczynił z CodeTwo jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek IT w Polsce. Kanał ten początkowo skupiał się głównie na parodiowaniu środowiska IT, ale obecnie wykorzystuje swoje zasięgi (ponad 600 tys. obserwujących na YouTube i Facebooku), aby udzielać się w takich tematach, jak dawstwo szpiku i krwi, cyberbezpieczeństwo, smartfonizacja czy zaśmiecanie środowiska.